روستای گون گورمز

روستای گون گورمز

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس- بوسه زن بر خا ک گون گورمز و مشکین کن نفس

 

 

بهسازی روستا

تقریبا چند هفته ای می شود پروژه بهسازی و امن سازی گوده دره (دره کوچک روستا )شروع شده است . این دره که تقریبا متصل به خانه های اهالی بوده در هنگام سیلاب خطرات جدی برای مردم به همراه داشت که با بهسازی آن این خطرات به حداقل کاهش خواهد یافت . ظمن تقدیر از مراجع ذیربط امید است باقی مشکلات روستا نیز حل و فصل شود.


 

خوشه صبا و ظلم به مردم گرمادوز

مردم بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین تقریبا چندسالی می شود درگیر معضلی به نام شرکت کشت و صنعت خوشه صبا شده اند . این شرکت که علت حضورش در منطقه کاملا بر مردم آشکار است از اعضای تقریبا صدردرصد غیر بومی تشکیل شده است . یکی دوسال بود که این شرکت اقدام به کشت محصولات کشاورزی در اراضی ملی متعلق به همین مردم در مراتع روستاهای قارلوجه و باقراوغلی می نمود که امسال با هوشیاری مردم از کشت محصول در این اراضی تا اینجای کار خودداری به عمل آمده است . جای سوال است شهرستانی که در سطح استان بیشترین آمار مهاجرت به شهرهای دیگر را بعلت بیکاری و نبود شغل پایدار دارد چگونه زمین های بکر خود را در اختیار افراد غیربومی نه تنها شهرستان که غیر بومی استان قرار می دهد ؟ مردمی که تنها راه ارتزاقش از همین زمین های آبا و اجدادیش هست چگونه باید زیر فشار منطقه آزاد ارس همین زمین ها را دودستی تقدیم بیگانگان کند ؟شرکت خوشه صبا کدام سرمایه را کدام ثروت را به منطقه منتقل نموده است؟ مگر همین شرکت وام های کلان بانکی را از همین ادارات شهرستان اخذ نکرده است؟گناه این مردم چیست ؟ مگر امام (ره)نفرمودند عشایر ذخایر انقلاب اند ؟ حال همین عشایر چرا باید برای چرای احشام خود اجازه زمین خود را از دیگران بگیرد ؟ با کدام میزان به دنبال مردم اید ؟ مسئولان کمی پشت نیروهای انقلابی را محکم کنند تا جلوی این زمین خواری عظیم گرفته شود و حق به حق دار برسد .


 

انتخابات

سلام 

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی به زودی منطقه و بخصوص روستای گون گورمز حال و هوای بشدت سیاسی به خود خواهد گرفت . منطقه خداآفرین و بخش انتخابیه کلیبر و خداآفرین از معدود مناطقی هستند که مشارکت نزدیک به صد در صد مردم در آن مشاهده می شود


جمعه 29 آذر 1398برچسب:, |
 

فروشگا های اینترنتی گون گورمز

دوستان سلام فروشگاه اینترنتی کتاب گون گورمز نیز آغاز به فعالیت کرد شما می توانید جهت تهیه مقاله ،کتاب،جزوه و ... موردنیاز خود در هر زمینه ای از طرق لینک های   زیر   jهیه فرمایید و از این طریق هم نیاز خود را برطرف نمایید و هم ما  را حمایت کنید.

http://goongormaz.sidonline.ir

 

 http://goongormaz.fileyar.ir

 

http://www.goongormaz.zepo.ir

 


چهار شنبه 14 مرداد 1389برچسب:, |
 

عید فطر

امسال نیز مانند سالهای قبل نماز عید فطر در مسجد حضرت اباالفضل (ع)گون گورمز برگزار شد تا با ماه میهمانی خدا خداحافظی با شکوه تری داشته باشیم.نماز عید فطر امسال به امامت حاج آقا ستاری برگزار گردید.


شنبه 27 تير 1394برچسب:, |
 

توجه

دوستان سلام امیدوارم از تک تک لحظه های سال جدید در مسیر موفقیت استفاده نمایید. انشا الله و به امید خدا  بزودی تغییرات وسیعی در وبسایت روستا صورت خواهد گرفت. امید است صبور باشید و یاریمان نمایید. 


شنبه 15 فروردين 1389برچسب:, |
 

آیا می دانستید؟

 

 

ریشه گرمادوز

گرمادوز: نام یکی از بخش‌های شرقی خداآفرین ـ این نام در گذشته گهرام‌دز بوده و داستان زندانی شدن اتابک قزل ارسلان طغرل، واپسین پادشاه سلجوقی در آن دژ، در تاریخ آمده است. اکنون نشانی از دژ بر جای نیست. گهرام دز از پیشوند گه (به معنی گرم) رام (میانوند جایگاه) و دز (دژ) پدید آمده و روی‌هم به معنی «دژی در جای گرم» است. هوای این بخش در تابستان همانند مغان بسیار گرم می‌باشد

دکتر افروز اردبیلی


دو شنبه 3 فروردين 1394برچسب:, |
 

اطلاعیه

خندهضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه و تبریک پیشاپیش سال نو از کلیه هم روستایینانی که علاقه به طراحی سایت روستا دارند دعوت می شود از طریق ارسال نظر یا فرم تماس ،رمز مورد علاقه و نام خود را برایمان بفرستند.خنده


سه شنبه 26 اسفند 1388برچسب:, |
 

تنها شهید روستا

شهيد شاكر نامور قوشابلاغ فرزند تارويردي داراي دو برادر و دو خواهر بود او پنجمين فرزند از فرزندان تارويردي بود. شاکر در سال هزار و سيصد و چهل و هفت در روستاي گون گورمز كه در هفتاد كيلومتري كليبر واقع شده به دنيا آمد. پدر شاكر، تارويردي مغازه اي در كنار خيابان داشته و با آن به امرار و معاش مي پرداخت. وضع اقتصادي خانواده شاكر ضعيف بود، با اين همه او در مدرسه بوعلي پارس آباد نام نويسي كرد و تا مقطع پنجم ابتدايي درس خواند ولي به علت ضعف مالي و مادي ترک تحصيل کرد. شاكر فردي با اخلاق و مودب بود و باهمگان به خوبي تعامل داشت. پس از ترك تحصيل او گاهي در كنار پدر در مغازه مي ايستاد و اغلب هم به كارگري مي رفت. در زمان ازدواج شهيد به انتخاب خودش با دختر عمويش عقد بست و عاقد هم صيغه اي جاري كرد تا بعداً ازدواج را با همان دختر عمويش رسمي کند. متأسفانه شهادتش چنين امكاني را به او نداد. به گفته برادر شهيد او همسرش را بسيار دوست مي داشت و پس از وصلت بر تكاپويش افزوده شده بود تا مقدمات ازدواجش را فراهم آورد با آنكه كارگر ساده اي بيش نبود ولي تلاشش ستودني بود. شهيد شاكر نامور پس از گذشت يك هفته از مراسم عقدش توسط جهاد به جبهه اعزام شد. ايشان قبل از اينكه از طريق جهاد عازم شوند يك بار در جبهه ي كردستان و يك بار هم در جزيره مجنون شرکت کرده بود كه در جزيره مجنون از ناحيه پا مجروح شده بود. شادی روح شهیدان صلوات 

یعنی اینکه روستای ما هم شهید داره....


پنج شنبه 16 بهمن 1393برچسب:, |
 

اطلاعیه

عکس های جشن بزرگ دهه فجر در روستای گون گورمز در سایت قرار گرفت


پنج شنبه 16 بهمن 1388برچسب:, |
 

کند نیوز

پس از بارش 30-40سانتی متری برف در روستا امروز شنبه  با وجود صاف بودن آسمان و آفتابی بودن ولی سرمای سختی بر جو این روزها حاکم است.


شنبه 20 دی 1393برچسب:, |
 

ارسال نظر

دوستان عزیز سلام امیدوارم از بازدیدتون پشیمون نشده باشید. تموم تلاش های من فقط  هر چه بهتر شدن این وب و معرفی روستای عزیزم گون گورمز به ملت است. امیدوارم شما هم با ارائه نظراتتون ما رو در تحقق این هدف یاری نمایید. نظر شما مایه دلگرمی ماست.پس لطفا نظر یادتون نره. هم چنان منتظر تغییرات وسیع در این پایگاه باشید.

 


پنج شنبه 18 دی 1388برچسب:, |
 

کند نیوز

امروز پنجشنبه بارش برف همراه با وزش شدید باد شرایط جوی زمستانی سردی در روستا حاکم نموده است. زمین و کوه های روستا آرام آرام رخت سفید برتن می کنند و نوید سالی خوب و پر آب برای این مردم می دهند.انشاالله


پنج شنبه 18 دی 1393برچسب:, |
 

دعای ذبح قربانی در عید قربان

دعای ذبح قربانی در عید قربان

 

وَجَّهْت ُ وَجْهِي َ لِلَّذِي ْ فَطَرَ السَّماواتِ وَ الْأرْضَ حَنِيْفاَ مُسْلِماَ وَما أنا مِن َ الْمُشْرِكِيْنَ إنَّ صَلاتِي ْ وَ نُسُكِي ْ وَ محيايَ وَمَماتيِْ لِلّه رَبِّ الْعالَمِيْن َ لاشَريْك َ لَهُ‌ وَ بِذالِك َ اُمِرْتُ وَ أنا مِنَ الْمُسلِمِيْن َ، ألَّلهُمَّ مِنْك َ وَ لَكَ‌ بِسْمِ الله ِ وَالله ُ أكْبَرُ،‌ ألَّلهُمَّ تَقَبَّل مِنـِّي» یاحقّ


یک شنبه 13 مهر 1389برچسب:, |
 

موقیت

موقیت دانش آموزان روستا در آزمون سراسری فوق العاده بود.ضمن آرزوی موفقیت از تمام دانش آموزان تشکر می نماییم


شنبه 12 مهر 1393برچسب:, |
 

آرم روستای گون گورمز

         

دوستان عزیز آرم وبسایت روستای گون گورمز به صورت زیر می باشد:

                                                   

 

 

                                                                  


شنبه 12 مهر 1388برچسب:, |
 

کنکور92

امسال کنکوری های روستا چه خواهند کرد ؟

روز های پنجشنبه -جمعه و شنبه تاریخ 92/4/6-92/4/7و92/4/8شاهد رقابت هزاران دانش آموز بود .کنکوری های روستا نیز در بین این دانش آموزان مشغول رقابت بودند . حال پس از امتحان باید منتظر کارنامه اولیه آزمون بود.برای همه دانش آموزان روستا آرزوی موفقیت داریم.


چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, |
 

از این به بعد تازه ترین اخبار روستا را روز انه در این وبسایت مشاهده نمایید

انتخابات شورا

آب و هوای روستا

و...


سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, |
 

اطلاعیه3

از تمام بازدید کنندگان محترم خواهشمند است درصورت داشتن عکس های مربوط به روستا یا شهر خودشان آن را به آدرس goongormaz@gmail.comایمیل نمایند.

 

                                                      

                                                             


سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, |
 

اطلاعیه 2

از این به بعد هر ماه درباره ی یکی از بزرگان روستا مطالبی در وبسایت روستا مشاهده نماییید


سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, |
 

اطلاعیه

وبسایت روستای گون گورمز در نظر دارد با تمام  افرادی که آمادگی دارند همکاری نماید.از تمام  افراد علاقه مند تقاضا می شود در سایت عضو شوند.


یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, |
 

به وبلاگ روستای گون گورمزخوش آمدید
goongormaz@gmail.com

 

دسته بندی

درباره روستا

عکس

خداآفرین

کند نیوز

جوک

مذهبی

سخنرانی استاد رائفی پور

 

لینکها

بازار یابی اینترنتی

هاست ویندوز Plesk

خرید ساعت دیواری چوبی

پوشاک زنانه ترک

خرید کیف آرایشی

سرور مجازی

مونوپاد

پایگاه امام صادق(ع) گون گورمز

گزینه 2

قلم چی

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

 

مطالب قبلی

» بهسازی روستا
» خوشه صبا و ظلم به مردم گرمادوز
» سئحراما
» انتخابات
» عکس هایی از تصادف وحشتناک در جاده خمارلو - اسکانلو
» عکس
» فروشگا های اینترنتی گون گورمز
» عکس هایی از روستای گون گورمز
» ماه شوال
» عید فطر
» عید فطر مبارک
» عید فطر
» مراسم شب احیا 19 رمضان
» ربنا
» شهید امر به معروف
» داستان عبرت انگیز
» تدبر
» تغذیه در ماه رمضان
» داستانی بسیار خواندنی و جالب

 

ارشیو

تير 1399

دی 1398

آذر 1398

شهريور 1394

مرداد 1394

تير 1394

خرداد 1394

فروردين 1394

اسفند 1393

بهمن 1393

دی 1393

آذر 1393

آبان 1393

مهر 1393

آذر 1392

تير 1392

ارديبهشت 1392

فروردين 1392

فروردين 1391

اسفند 1390

 

نویسندکان

وحید

mehdi

milad

abazar

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روستای گون گورمز و آدرس goongormaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها

خرید ساعت دیواری

ساعت دیواری

ردیاب خودرو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگدهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: